تعیین رشته به علاقه و بعد به بازار کار بستگی داره . اگه برات فرقی نمی کنه، حسابداری مناسبه چون خیلی کاربردیه (از نظر بنده) من هم رشتم حسابداریه هم خیلی به این رشته علاقه دارم، بازار کارش هم خوبه ولی کارش خیلی سنگین و پردردسر و وقت گیره. . ولی اگه به مسائل مدیریتی و سازماندهی علاقه داری رشته های مدیریت رو انتخاب کن. ولی به قول آقای گردآفرید >>>>> عرضه داشتن <<<<< باعث موفقیت در هر رشته ایه.
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)