البته ببخشید منظورم دم عیدیه شوخی بود
اما چه خوب میشد اگه از داخلش میتونستم اطلاعاتی در مورد اون زمانا کامل پیدا کنم.
از چگونگی زندگیشون از رسم ورسومات و از قوانینشون سر در میاوردم که چی تو سرشون بوده.
و کاش چیزی توش بود که میتونستم فکر همه را بخونم.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)