به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 خرداد 88 [ 14:34]
    تاریخ عضویت
    1386-11-05
    نوشته ها
    375
    امتیاز
    8,632
    سطح
    62
    Points: 8,632, Level: 62
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    683

    تشکرشده 715 در 251 پست

    Rep Power
    56
    Array

    RE: مشکلات من و عروسم

    نقل قول نوشته اصلی توسط خاله نرگس
    ضمنا رفتار پسرم هم بعضی وقتها( نه همیشه) تحت تاثیر رفتار او قرار دارد .هر وقت او با من خوب باشد پسرم هم خوب است و هر وقت بد باشد پسرم هم بد است. (البته نه همیشه) ضمنا اصلا نمی گذارد من با پسرم تنها باشم و حرف بزنم .
    ببینید نوع رفتار پسر شما باعث میشه که عروستون به خودش اجازه بده که جلوی او این طوری با شما برخورد کنه. او باید در خلوت خودشون هم که شده نارضایتی خودش رو از رفتار همسرش با شما ابراز کنه تا اون بفهمه که پسرتون برای شما ارزش زیادی قائله. وقتی پسرتون در مقابل برخورد او خم هم به ابرو نمیاره او خودش رو در چنین برخوردهایی مجازتر می شمره . بهتره شما در جایی که با پسرتون تنهایین از این ناراحتی تون با او صحبت کنید و بالأخره با شیوه های مادرانه اونو به یاد کودکی هاش بندازین و به یادش بیارین که حالا نباید شما رو فراموش کنه و باید هوای شما رو داشته باشه . البته نه طوری که او هم در مقابل موضع بگیره .. منظورم اینه که سعی نکنید او رو نسبت به همسرش تحریک کنید ..بهتره به او یاد بدین بدون اینکه از جانب شما نقل قول کنه خانمش رو متوجه اشتباهش بکنه.
    یک چیز دیگه اینکه من هم وقتی مادر شوهرم از کارام تعریف می کنه یا نظرم رو محترم می شمره و حق رو بهم میده بیشتر دوستش دارم و خیلی دلم می خواد مثل مادر خودم باهاش رفتار کنم. انشالله که در روابط با عروستون موفق باشید

  2. کاربر روبرو از پست مفید آتنا تشکرکرده است .

    آتنا (چهارشنبه 22 اسفند 86)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حس میکنم هیچکی دوسم نداره
    توسط daryaaram در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 دی 90, 22:34
  2. لطفا گوسفند نباشید
    توسط ani در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 اردیبهشت 89, 19:47
  3. عروسـک
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 اسفند 88, 19:33
  4. بوسه ها
    توسط گرد آفرید در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 فروردین 87, 22:47
  5. مشکلات من و عروسم
    توسط خاله نرگس در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 اسفند 86, 21:01

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.