ما را به رندی افسانه کردند
پیران جاهل شیخان گمراه
مهر تو عکسی بر ما نیفکند
آینه رویان آه از دلت آه
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
ما را به رندی افسانه کردند
پیران جاهل شیخان گمراه
مهر تو عکسی بر ما نیفکند
آینه رویان آه از دلت آه
تشکرشده 1,260 در 376 پست
هر نكته ای كه گفتم در وصف آن شمایل ... هر كو شنید گفتا لله در قال
تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول ... آخر بسوخت جانم در كسب این فضایل
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
لحظه به لحظه دم به دم می بده و بسوز غم
نوبت تست ای صنم دور توست ای قمر
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست..........آنجا جز آنکه جان بسپارند چاره نیست
هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود........در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
تیر دشمن دوز تو در حبس ترکش تا به چند تیغ عالم سوز تو شمع شبستان تا به کی؟
تیر از ترکش برآور تیغ بر کش از غلاف سر بیفکن خصم را با خصم احسان تا به کی؟
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
یکی پرسید اندوه تو از چیست؟
سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟
برایش صادقانه مینویسم,برای آنکه باید باشد و نیست.....
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
تو نازک طبعی و طاقت نیاری
گرانی های مشتی دلق پوشان
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
نيفتاد آن كه مانند من افتاد
مرا افتادگي آزاد گي داد
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
دل میرود ز دستم؛صاحب دلان خدا را
دردا که راز پنهان خواهد شد اشکارا
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
اي همه خوبي در آغوش شما............................قبلهي جانها بر و دوش شما
اي ز عشقت روح را آزارها.................................بر در تو عشق را بازارها
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)