سلام
از همه ی دوستانی که من رو به عنوان یه دوست تازه وارد پذیرفتند و کمکم کردند نهایت تشکر رو دارم.
اگه بخوام راستشو بگم ؛ به عنوان یه تازه وارد انتظار همچین نظرات جامعی رو نداشتم!!
نکته ی بعدی اینکه نظرات شما رو دو بار خوندم ، و همه ی مواردی که تذکر داده بودین رو کاملا قبول دارم و می پذیرم (مثل اینکه دیگه خیلی خیلی منطقیم!!!!!!) از شوخی گذشته ؛ ما آدم ها عادت کردیم پیشنهاداتی که به نفعمونه رو بهتر بدونیم اما دکتر شریعتی می فرماید: از زیبایی ، زیباتر "حقیقت" است.
بیش از همه ، اینکه اشاره کردین به صورت مستقیم این علاقه رو ابراز نکنم بهم کمک کرد و این که واقعا شناختم کمه (هرچند خودم هم معترف بودم) – ممنون
دوست عزیزم ، آقا کیوان ؛ نه نصیحتی نبود! اگر هم بود نصیحت خوبی بود – ممنون – می دونم این حرفم زیاد صحیح نیست و سنم کمه و شاید خدای ناکرده بعدها پشیمون بشم! اما اینو مطمئنم اگر هم به درد هم نخوریم ، این احساسم ، احساسی سرکش و ناشی از بی تجربگی نیست.
ضمنا با توجه به جمله ی ابتدایی نظر شما باید دو تا پـــُز هم بدم!!!! یکی اینکه من و ایشون دانشجوی دندانپزشکی هستیم و مشکل یافتن شغل برای ما اندکی کمتره ؛ و دوم این که من با قانون جدید سربازی از خدمت معافم!!!!:D
دوست عزیزم ، آقا مسعود از شما هم ممنونم ؛ اما من مطمئنم که ایشون از علاقه ی بنده مطلع نیستند اما در مورد باهوشی برخی خانم ها (حتی همین خانم) نظرتون رو می پذیرم.
در ضمن من اصلا روی لهجه استناد نکردم آخه مگه چیز قحطیه که من روی لهجه ایجاد مشترکات کنم منظورم آداب و رسوم و نزدیکی خانواده ها بود و دادن یه اطلاعات تکمیلی!!!:D
از این جمله تون "چون وجود ایشون برای شما انگیزه درسخون شدن شده ( البته به دلیل علاقه تون بهش ) اگه ازدواجی سر نگیره همین خانم ممکنه انگیزه ای بشه برای درس نخودن شما ! پس در این مورد هم مراقب باشید" خیلی خیلی خوشم اومد و خیلی ممنون
از هر 4 عزیزی که کمکم کردند ممنونم ؛ اما باز هم مشتاق تجربه های بیشتری هستم پس باز هم کمکم کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)