سلام، از همه ی تعریف هایی که کردین ممنونم ولی فکر نمی کنم من کارای غیر عادی انجام داده باشم و به خواستم رسیده باشم، من فکر می کنم کاره من عادی بوده این آدم های دیگن که حتی حاضر نیستن برای خوشبختیشون تلاش کنن.
امیدوارم همه ی آدم ها به آرزو هاشون برسن.
راستی اگر برای شما سوال پیش اومده که خوشبخت هستم یا نه بدونید که یه همسر فوقالعاده دارم که با گذشت و مهربون و خانومه و با تمام وجودمون همدیگرو رو دوست داریم.
از همتون بابت کمک هاتون ممنونم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)