سلام
به نظر من شما مسئله رو به دو صورت بیان کردید . یک بار هر دوی اونها رو دوست داشتید .دوم اینکه هر دو رو از دید یک خواستگار نگاه کردید . به نظرم بهتر اول تکلیف دل شما مشخص بشه . بعد هم جناب سنگ تراشان هم شما و هم ما رو بهتر راهنمایی کنند .
تشکرشده 192 در 78 پست
سلام
به نظر من شما مسئله رو به دو صورت بیان کردید . یک بار هر دوی اونها رو دوست داشتید .دوم اینکه هر دو رو از دید یک خواستگار نگاه کردید . به نظرم بهتر اول تکلیف دل شما مشخص بشه . بعد هم جناب سنگ تراشان هم شما و هم ما رو بهتر راهنمایی کنند .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)