سلام
به نظر من شما مسئله رو به دو صورت بیان کردید . یک بار هر دوی اونها رو دوست داشتید .دوم اینکه هر دو رو از دید یک خواستگار نگاه کردید . به نظرم بهتر اول تکلیف دل شما مشخص بشه . بعد هم جناب سنگ تراشان هم شما و هم ما رو بهتر راهنمایی کنند .