موضوع جالبی رو مطرح کردید
قبلا چون روی "بهره وری" کار کرده بودم وحوزه های مختلف اونو می شناختم برام خیلی جالب بود که "بهر وری خانواده" هم داریم. بازم از ارسال این مطلب خوب تشکر می کنم.![]()
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
موضوع جالبی رو مطرح کردید
قبلا چون روی "بهره وری" کار کرده بودم وحوزه های مختلف اونو می شناختم برام خیلی جالب بود که "بهر وری خانواده" هم داریم. بازم از ارسال این مطلب خوب تشکر می کنم.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)