موضوع جالبی رو مطرح کردید
قبلا چون روی "بهره وری" کار کرده بودم وحوزه های مختلف اونو می شناختم برام خیلی جالب بود که "بهر وری خانواده" هم داریم. بازم از ارسال این مطلب خوب تشکر می کنم.