من هم شاغلم اما درامد نسبت به همسرم یک هست به هزار
واسه همین پول من صرف خودم میشه و اصلا به حساب نمی یاد
و مخارج زندگی کلا با همسرمه
و اون خدارو شکر عادت داره دخل و خرجو به من بسپاره
البته اینو اضافه کنم که زمانی که ما ازدواج کردیم همسر من آه در بساط نداشت و من 2 سال اول زندگیمو با همه چیزش ساختم
اما با توجه به چیزی که شما گفتید و عدم مسئولیت پذیری همسرتون
به نظر من بعضی مردها وقتی ببینن یه زن میتونه خرج خودشو بده که هیچ میتونه بخشی از خرج خونه رو هم بده
یادشون میره وظیفشون چیه
من اینجور افراد را از نزدیک دیده ام
و زن هنوز که هنوزه تمام خرجشو خودش میده حتی پول آرایشگاه رفتنشو
در هر صورت گلم
اگه دنبال کار نمیره خودت دست به کار شو
براش کار پیدا کن شاید یکم به خودش بیاد
بهتر این هست که کم کم با شوهرت صحبت کنی
و بش بگو دوست داری هرازگاهی برات هدایای کوچکی از پول خودش بخره
سعی کن تمام پولت را در زندگی هزینه نکنی
و سعی کن پولتو اقلام درشت در خانه بخری که در چشم باشه نه اینکه چیپس و پفک بخری:P










علاقه مندی ها (Bookmarks)