سلام
...جداً شکه شدم اول صبح که به سایت سر زدم یکراست اومدم اینجا ..بعد آهنگ آقای افتخاری و پست شما ...میدونید چی فکر کردم انگار برام تولد گرفتید ...من امروز به فکر روز تولد سایت همدردی بودم که به زحمت شما عزیزان ایجاد شده ولی شما پیش دستی کردید و برای روح خسته من جشن گرفتید . بسیار بسیار سپاسگذارم و این را هم مثل بقیه چیزها از لطف خدا میبینم که از آستین و فکر غنی و قلب پاک شمابیرون آمده است . هر وقت غمگین میشوم تلفنی یا زنگی یا صدایی منو از خودم بیرون میاره و نمیگذاره تو اون حالت بمونم ...این همون صدای خداست که من از صمیم قلب احساسش میکنم.
من واقعا از این سایت درس گرفتم و خودشناسی کردم. حتی وقتی یک پستی مینویسم و پشیمون میشم و میخوام پاکش کنم میبینم ای داد نمیشه... درست مثل همون پرونده اعمال ما که پاک نمیشه مگر اینکه خدا قلم عفو روش بکشه یا اینکه برملاش نکنه دلم میخواد به شما بگم پاکش کنید ولی به خودم میگم تا تو باشی! که دیگه بد ننویسی و درست حرف بزنی ...خلاصه من از همه اونای که حرفی زدم و از دستم ناراحت شدند عذر خواهی میکنم :( . زمانی با آهنگهای افتخاری انسی داشتم دیگه خیلی منو روحانی کرده بود با خدا اینجوری شده بودم
:D بعد دیدم از دنیا و زیبایهاش غافل شدم و بهتره ازش استفاده لازم رو ببرم ...و حالا این آهنگ باز منو روحانی کرد...باز هم متشکرم و یک دعای خوب براتون دارم " آرزو میکنم بخاطر این زحمتی که برای ما میکشید جزء یاران دست اول امام زمان (عج) باشید "چطوره :D؟ و خدا شما را برای همسر و فرزند و والدین و خانواده حفظ کند
آمین یا رب العالمین







... درست مثل همون پرونده اعمال ما که پاک نمیشه مگر اینکه خدا قلم عفو روش بکشه یا اینکه برملاش نکنه دلم میخواد به شما بگم پاکش کنید ولی به خودم میگم تا تو باشی! که دیگه بد ننویسی و درست حرف بزنی ...خلاصه من از همه اونای که حرفی زدم و از دستم ناراحت شدند عذر خواهی میکنم :( . زمانی با آهنگهای افتخاری انسی داشتم دیگه خیلی منو روحانی کرده بود با خدا اینجوری شده بودم
:D بعد دیدم از دنیا و زیبایهاش غافل شدم و بهتره ازش استفاده لازم رو ببرم ...و حالا این آهنگ باز منو روحانی کرد...باز هم متشکرم و یک دعای خوب براتون دارم " آرزو میکنم بخاطر این زحمتی که برای ما میکشید جزء یاران دست اول امام زمان (عج) باشید "چطوره :D؟ و خدا شما را برای همسر و فرزند و والدین و خانواده حفظ کند
آمین یا رب العالمین
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)