من هنوز ازدواج نکرده ام ولی به نظر من جه زن و چه مرد باید شرایط همسرشون رو درک کنند و اینظوری نشه که از همدیگه سوء استفاده کنند ،من اگه در اینده شوهرم همچین حسی نسبت به من داشته باشه (چون در مورد خودم مطمئن هستم که هیچ وقت این اتفاق نمی افته) یه قرون از پولهامو هم واسه زندگی یا اون خرج نخواهم کرد ولی اگه بفهمم که اصلا همچین کسی نیست که بخواد سوءاستفاده کنه ،هر چی حقوق دارم رو در طبق اخلاص میذارم و واسه زندگیمون خرج میکنم
البته باید اضافه کنم که الان خیلی از خانم ها هم از شوهرشون سوءاستفاده میکنن و فقط واسه خودشون تفریح میکنن و ریخت و پاش انچنانی میکنن ،جالب اینکه اقا هم باید دو شیفت مار کنند تا قسط های وام های سنگین رو بدن ،تازه دو قورت و نیمشون هم باقیه متاسفانه
انسان نباید هیچ وقت اجازه سوءاستفاده رو به هیچ کس نده









علاقه مندی ها (Bookmarks)