فرشته مهربان عزیزم:
دوستی صبور..با اندیشه..خلاق...سرزنده.....
من بسیار دوستش می دارم.....
راستی:همیشه ثابت قدم.....
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
فرشته مهربان عزیزم:
دوستی صبور..با اندیشه..خلاق...سرزنده.....
من بسیار دوستش می دارم.....
راستی:همیشه ثابت قدم.....
سارا بانو (جمعه 24 مهر 88)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
خانم موعود
عضو فعال با تجربه با دانش با علم هستند دوستي صبو ر خوش اخلاق با انديشه خلاق سرزنده هميشه در تالار خيلي زحمت مي كشد![]()
محمدابراهیمی (شنبه 25 مهر 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
آقای ابراهیمی نفر قبل شما من بودم نوشتید موعود!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی خوب فرق نداره موعود جانم از خودمونه!!!
و اما:
محمد ابراهیمی گرامی ....ساده و صادق....مختصر و مفید.....![]()
سارا بانو (شنبه 25 مهر 88)
تشکرشده 1,607 در 499 پست
خانم دکتر مشکلی ندارد : :
و اما شما بمب اطلاعات ! مثل همه صبور ! مثل همه همدرد.
کنجکاو (شنبه 25 مهر 88)
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
کنجکاو عزیز::
کنجکاو دوستت دارم!!
بخاطر تمام انگیزه ها و امیدهایی که در پرتو عشق به تالار به اعضا بخشیده ای.![]()
حسین پور (پنجشنبه 23 مهر 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام:
نقاب گرامی برای من خلاصه شده است در این جمله:
من به خود می بالم که در این عصر یخی و در این ظلمت باروت و فساد ..
دوستی دارم چون اب زلال که دلش آیینه خورشید است.......
سارا بانو (جمعه 01 آبان 88)
تشکرشده 12 در 8 پست
عجب پروانه قشنگي
توکا (پنجشنبه 23 مهر 88)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
به خونه خودت خوش اومدی تو کای عزیز
امید وارم اینجا بهترین دوستان زندگیتو پیدا کنی![]()
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
"صداقت" رکن اصلی منش گل مریم است
![]()
![]()
حسین پور (چهارشنبه 22 مهر 88)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
کارشناس جوان تالار با آینده ای درخشان
ظرفیت بالا و تعامل منطقیش مثال زدنی است
فرشته مهربان (پنجشنبه 23 مهر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)