بی تو یعنی بعض، حسرت
بی تو یعنی لحظه های تا ابد بد!
بی تو یعنی بی تبسم، پر گلایه
آسمان قصه هایم بی ستاره
بی تو یعنی شمع خسته، سرد، بی جان
هر طرف دیوار، افسوس، زندان
بی تو چیزی کم می شود از حس بودن
می شود تر از ترانه دیده من
تشکرشده 2,462 در 461 پست
بی تو یعنی بعض، حسرت
بی تو یعنی لحظه های تا ابد بد!
بی تو یعنی بی تبسم، پر گلایه
آسمان قصه هایم بی ستاره
بی تو یعنی شمع خسته، سرد، بی جان
هر طرف دیوار، افسوس، زندان
بی تو چیزی کم می شود از حس بودن
می شود تر از ترانه دیده من
آرمان 26 (چهارشنبه 22 مهر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)