با این حرف که زن ها پایبندی بیشتری دارند موافقم.
اکثر زن ها بعد از ازدواج تمام عشقشونو خرج همسرشون می کنند و به خودشون اجازه حتی فکر کردن به مرد دیگه ای رو نمیدن.به نظر من در مقابل پایبندی و تعهده یک زن هیچ توجیهی برای خیانت یک مرد وجود نداره.
مردی که تعهادات خودش به زندگی زناشویی رو زیر سوال می بره اول از هر چیزی ارزش و شخصیت خودش رو زیر سوال برده.










علاقه مندی ها (Bookmarks)