سلام
خانوها آقایون اگر می خواهید که پنجره زندگیتون به سوی روشنایی خوشبختی باز بشه
1- صادقانه با هم حرف بزنید
2-وقت و زمان گفتگو خیلی مهمه از نظر فضا و حال و هوای طرفین
3- در موقع عصبانیت اصلا اقدام به بیان واقعیت ها واشکالات نکنیم
4- در مورد روش بیان موضوع کاملا فکر کنیم
5- قصدمون تغییر شخصیت همسرمون نباشه
6-حتما فکر کنیم که ناراحتیمون و در خواستمون از همسرمون چقدر به حقه
7- سعی کنیم نسبت به اعمال و رفتارمون خود آگاهی پیدا کنیم خودمون رو نقد کنیم
8-زیاد تکرار نکنیم نتیجه بر عکس میده
9-آقایون یکم حوصله شون رو برای گوش دادن بیشتر کنند
10- خانومها مختصر تر حرف بزنن
11- از جذابیتهای کلامی استفاده کنن
12-به همسرمون نتیجه بعضی از جملات و حرفهایی را که میزنند صادقانه بیان کنید.... گرطبیبانه بیایی به سر بالینم....به دو عالم ندهم لذت بیماری را
متشکرم بدانید زبان و گفتگو نقش به سزایی در تفاهم طرفین دارد وبعضی با آن جادو می کنند چس هنر گفتگو را بیاموزید








علاقه مندی ها (Bookmarks)