«اگرهمسفر عشق شدي ؛مرد سفر باش هم منتظر حادثه و هم فكر خطر باش»
طاهره دوست گرامي :بنانيست در يك گروه و يك جمع با گفتگو و تبادل نظر ؛خوب بودن راثابت كنيم ياكسي شويم.بلكه با اين كار و ارائه نظر و ايده مي توان :
1- با دريافت نظرات و ايده هاي ديگران جنبه هاي ديگر راهم كه متوجه ان نيستيم رادريابيم .
2- نظرات و ايده هايي كه درمغزمان بايگاني شده اند رارو اوريم وبه انها بيشتردقت و عمل كنيم .(يك نوع ياداوري)
اگربناباشد به اين خاطر كه محكوم به خودنمايي و خوب بودن بشويم نظروايده اي ندهيم وباكسي وارد گفتگو نشويم انوقت فكرمي كنيم نظرات وايده هاي مان كاملا درست است وچيزي اصلاح نمي شود.
حتي درگفته هاي بزرگان هم ضدونقيض ديده مي شود «منتظرباش، اما معطل نشو. تحمل كن ،اما توقف نكن .قاطع باش، اما لجباز نباش .صريح باش ،اما گستاخ نباش .بگو اره، امانگوحتما .بگو نه ،اما نگو ابدا .اين يعني همه چيزباش وهيچي نباش.»حالا چي و كي وكجاو چه اندازه اش رادرگفتگو كردن ونظرات و ايدههاي ديگران مي توان يافت .
درجمع، هم موافق وجود دارد هم مخالف.در گفتگو چيزي را نبايد به كسي تحميل كرد.حال اينكه چقدر بتوانيم گفتگوهاي صميمانه بادرك دوطرفه ياجذاب داشه باشيم مهارت و تمرين مي خواهد.
دوست بزرگواروخوبم:
بيشتر پاسخ هارا ازشما ديافت مي كنم نميدانم چراباوجودداينكه حدودا 50 نفر شركت دارند فقط چند نفرسوال ياتبادل نظر مي كنند.
به هرحال من گفتگو كردن سازنده و اشنا شدن بانظرات ديگران را دوست دارم.
موفقيت و شادكامي شما ارزوي من است.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)