سلام
اول از همه از همه شمادوستاهی خوبم نهایت تشکر را دارم و از مدیر هم تشکر می کنم که اجازه دادند تاپیکم فعلا بمونه البته من 100 درصد بعد از دفاعم (هفته دیگه)هزینه عضویتمو پرداخت میکنم. چون رمز دوم عابربانک نداشتم باید فعالش کنم.
بهر حال این دو سه روزه دارم تلاشهای نهایی ام را میکنم. فقط نمی تونم استادامو به اسم شدا کنم توی دفاع بعدی (که توضیحشو دادم) احساس می کنم خنده ام میگیره.
در مورد نمره دانشگاه ما اونقدر سختگیرانه عمل میکنه که هیچ کس بیشتر از 19 نمیشه البته من مقاله هم دارم که نیم نمره علاوه بر نمره نهایی ام می شود.
رشته من محیط زیست است و در مورد سنجش از دور و تعیین کاربری اراضی از روی تصاویر ماهواره ای کار کرده ام.اما 3 تا دفاع در دو روز خیلی سخته وقت کمی دارم برام دعا کنید
rsrs1380 دوست خوبم شیرینی همه محفوظه . مرسی از راهنماییهاتون.






اما 3 تا دفاع در دو روز خیلی سخته وقت کمی دارم برام دعا کنید


یا برای دکترا بخونم فعلا دودل ام




علاقه مندی ها (Bookmarks)