دوستای خوبمdel , ani و rsrs1380 :
از همه شماها و مدیران سایت بینهایت ممنونم. آره بالاخره طومار تحصیلات منم به پایان رسید. حالا تصمیم دارم تا میتونم استراحت کنم. متاسفانه توی کشور ما با کارشناسی ارشد هم هنوز نمیتونی اون کار دلخواهتو بدست بیاری. اما بازم ناشکری نمیکنم. خدا را شکر.
من با این شعار همیشه کارهامو انجام میدم:
برنده شدن همه چیز نیست اما میل و اراده به پیروزی و بردن همه چیز است.
امیدوارم شاهد خبرهای خوش از همه بچه های تالار در تمامی زمینه ها باشیم. منم دارم تلاش میکنم در اسرع وقت شیرینی قبولی ام را بدهم(اول عضویت بعد شیرینی)![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)