بله همه چیز در درون اندیشه و با عمل خودمان به دست میاید .
یک آرزوی لحظه ای کردم که خودم هم معنی آن را می دانم که درست نیست .
گاهی از فشار ها که خسته می شوی و مخ هنگ می کند این آرزوها هم بیرون می زند و تراوشات فکری اینجوری می شود. :D
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
بله همه چیز در درون اندیشه و با عمل خودمان به دست میاید .
یک آرزوی لحظه ای کردم که خودم هم معنی آن را می دانم که درست نیست .
گاهی از فشار ها که خسته می شوی و مخ هنگ می کند این آرزوها هم بیرون می زند و تراوشات فکری اینجوری می شود. :D
ani (سه شنبه 14 مهر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)