ضرب المثلی که در دوره تحصیل در این زمینه بینمون رایج بود این بود:
زخرخوانان عالم هر که را دیدم غمی دارد
بزن بر طبل بی عاری که آن هم عالمی دارد
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
ضرب المثلی که در دوره تحصیل در این زمینه بینمون رایج بود این بود:
زخرخوانان عالم هر که را دیدم غمی دارد
بزن بر طبل بی عاری که آن هم عالمی دارد
صبا_2009 (دوشنبه 13 مهر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)