نمی دونم یه داستان بود یا واقعیت!
اما خیلی زیبا و دوست داشتنی بود، امیدوارم همه ی ما خانوم های خوب از همسر خوب ایشون درس بگیریم و اجازه بدیم یه موقع هایی مهر مادر و پسر فقط و تنها برای هم باشه و بس! و لحظه هایی رو که شاید خودمون آرزو داریم با مادرمون باشیم به ایشون هم این حق رو بدیم!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)