دوستم میگه دخترا دوست دارن که طرفشون سریش باشه و زیاد اسرار کنه برا خواستگاری .این دوستم یه جورایی کارش به صورتیه که با دخترا زیاد ارتباط دراه و به روحیشون آشناس در ضمن به خصوصیات این دختر تقریبا کم و بیش آشناس .بهم گفت هر کاری کردی فقط سعی کن نبندی راهو که حد اقل شاید در آینده بتونه با موقعیت مناسبتری تصمیم بگیره . بهش نگون جواب قطعیت چیه .شاید الان موقعیتش مناسب نیست.تمام زندگیش شده درس.خیلی پاستوریزس .با هیچ پسری دوست نبوده و نمیخواد قبل از ازدواج ارتباط با جنس مخالف حتی به نیت ازدواج هم داشته باشه.اینا رو خودش واسم گفت منم گفتم حق با توه چون واقعا درک میکنم شخصیتشو. بقیشو دیگه موندم؟؟؟؟؟help help عاجزانه