سلام
مرسی از صبا خانومیه گل
اولا که باید بگم من همسرمو خیلی دوست دارم بیشتر از اون چیزی که خودش فکر می کنه
چون خیلی برای زندگیمون زحمت می کشه و تمام تلاشش رو می کنه
درسته تو بروز احساساتش یکم مغروره ولی من عشق از چشماش می تونم درک کنم همین برام کافیه
تا حالا هر قولی به من داده سرش وایساده به هر قیمتی که بوده
گاهی برای یه تغییری تو زندگی خیلی سخت میگیره و منو از یه سری تصمیم ها منصرف می کنه ولی باید اعتراف کنم که بعدش متوجه می شم حق با اون بوده )(این بینه خودمون بمونه)
همسرم محبتش رو تو رفتارش نشون میده اوایلش برام سخت بود که محبتش زبونی نیست ولی الان می دونم که محبت رفتاری پایدار تره
دوستش دارم چون ما برای رسیدن بهم خیلی بدبختی کشیدیم برای همین من همیشه قدرشو میدونم اونم همیشه قدر منو زندگیمونو میدونه
همسرم هیچ وقت قهر نمی کنه و همیشه می گه اگه از دست هم دلخوریم قرار نیست باهم حرف نزنیم و هیچ گاه تو عالمه سایلنت نمی ره
وووو
خیلی چیزهای دیگه که از حوصله جمع شاید خارج باشه
ممنون![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)