حرفای شما منو به فکر انداخت
به اینکه به شوهرم بیشتر توجه کنم
تا نکنه مهر یه زنه دیگه جای منو بگیره
تو لباس پوشیدنم ارایشم
میگن باید به نیمه پر لیوان نگاه کرد
شاید برداشت من از حرف شما نیمه پر لیوان باشه
امیدوارم شما هم در تفکرات تغییر بدی و اون احساس را در زنت پیدا کنی
می تونم درکت کنم یه جورایی یه مشکل داریم(خودمو می گم)
علاقه به فرد دیگه توام با داشتن همسر
من باش منطقی کنار اومدم
الان هم آزادم
اگه خواستی ایمیل بزن تا کارهایی که کردمو بت بگم








علاقه مندی ها (Bookmarks)