آتنا جان با اینکه حرفتو تا حدی قبول دارم اما این مسئله رو نمیشه به همه ی کیسها بسطش داد .....گاهی اوقات زندگی ها اونقدر تنش دارن که برای فراهم کردن آسایش بچه ها و والدین بهتره که جدایی انجام بگیره ..... و زندگی کردن بچه با یکی از والدین یا مادر و پدر بزرگ ...براشون بهتره ..منم کسی رو میشناسم که دو تا بچه شو پدر ومادربزرگ .....مادری بزرگ کردن ...و بچه ها الان آمریکا مشغول تحصیل هستند ...و هر دو موفقند ....پس ببین اصلا نمیشه یک نسخه رو برای همه پیچید .....در هر حال امید وارم برای آرش جان هم هر انچه که صلاحه و خدا براش خیر میدونه پیش بیاد ..و دختر گلش که تقریبا هم سن دختر منه .....عاقبت به خیر بشه .......شاد باشید ...





مادری بزرگ کردن ...و بچه ها الان آمریکا مشغول تحصیل هستند ...و هر دو موفقند ....پس ببین اصلا نمیشه یک نسخه رو برای همه پیچید .....در هر حال امید وارم برای آرش جان هم هر انچه که صلاحه و خدا براش خیر میدونه پیش بیاد ..و دختر گلش که تقریبا هم سن دختر منه .....عاقبت به خیر بشه .......شاد باشید ...
.
علاقه مندی ها (Bookmarks)