شاید من درست حرفمو بیان نکردم.آخه خیلی از دخترا همیشه سعی میکنن با نه گفتنشون در خواستگاری طرفشونو محک بزنن و یا به قول معروف ناز کنن و ببینن طرفشون چه عکس العملی داره.میخوام در جواب اون نه گفتنه قبلا جوابی آماده داشته باشم که احیانا گند نزنم.
راستی به صورت آنلاین بخوام با یکی از اعضای اصلی گروه مشورت کنم میشه راهنماییم کنین که چی کار کنم .اگه به صورت چت باشه بهتره آخه سریعتر میتونم سوال و جواب کنم من الان وقت خیلی واسم مهمه .کمک کمک کمک







:



علاقه مندی ها (Bookmarks)