سلام

دوستان خوبم از اینکه برای آشتی دادن من و برادر عزیزمون آقای ابراهیمی و جلب رضایت ایشون واسطه میشید خیلی ازتون ممنونم .خدا شما رو از من نگیره
امیدوارم هر چه زودتر سیستم ایشون درست بشه و بیان ببینم مشکل چیه ؟
[b]