سلام
دوستان خوبم از اینکه برای آشتی دادن من و برادر عزیزمون آقای ابراهیمی و جلب رضایت ایشون واسطه میشید خیلی ازتون ممنونم.خدا شما رو از من نگیره
امیدوارم هر چه زودتر سیستم ایشون درست بشه و بیان ببینم مشکل چیه ؟[b]
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
دوستان خوبم از اینکه برای آشتی دادن من و برادر عزیزمون آقای ابراهیمی و جلب رضایت ایشون واسطه میشید خیلی ازتون ممنونم.خدا شما رو از من نگیره
امیدوارم هر چه زودتر سیستم ایشون درست بشه و بیان ببینم مشکل چیه ؟[b]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)