به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 42
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آبان 88 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1388-6-23
    نوشته ها
    99
    امتیاز
    3,699
    سطح
    38
    Points: 3,699, Level: 38
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 101
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    181

    تشکرشده 181 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت: کمکم کنید از این هوسم خلاص شم

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    این حالاتی که گفتید طبیعیه ، یعنی واکنش طبیعی بدن در مقابل یک کشش روحی است .

    برادر خوبم

    حقیقت اینه که قدرت روح چنان است که جسم مسخر آن میشه ، حتماً قبول دارید که در کار مخلوقات خدا نظام علت و معلول حاکمه و حتی معجزات هم بنا به حساب و کتابها علی و معلولی است اگر چه ما از درک آن عاجز باشیم ، به قدرت طی الارض تا حالا فکر کرده ای ؟؟ اینجا جای بحث آن نیست ، اما به شما می گویم من مدتها فکر کردم و عصاره دریافتم از این قدرت اینه که قدرت گرفتن روح تا به آنجا می تواند برسد که جسم را در یک طرفة العین از نقطه ای در کره زمین به نقطه دیگر جابجا کند . کمی مطالعه در بعضی کارهای عجیب که ار مرتاضان هندی سر می زند ، (از جمله این که ، جسم خود را از زمین فاصله داده و بر جاذبه زمین غلبه می نمایند و.... ) همین را ثابت می کند .

    الغرض >>> اینکه جسم شما چنین احوالی پیدا می کند ، ریشه در کشش روحی شدید شماست ، پس روی سرمنشاء کار کنید ، یعنی روح خود را قوی کنید و از مسمومیت برهانید ، با آنچه که با روح چنین می کند ، بعد خواهی دید که جسمتان نیز آرام گرفته .
    استاد گرامی فرشته مهربان من خودم مردم میدونم مشکل ای عزیز چیه انسان اراده ای داره حتی تو قضا وقدر الهی دخل و تصرف میکنه .در مقبل جبر اجتماع.جبر ژنتیک.جبرخانواده میایسته ببخشید بی ادبی میشه انسان که چهار پا نیست که هرجا افسارشو کشیدن بره انسان انسانه با اراده بسار محکم به شرطی تصمیم بگیره که ازش استفاده کنه من خودم هیپنوتیزم یاد دارم خیلی ها رو هیپنوتیزم کردم با پیچیدگیهای ماورائی انسان آشنام فقط احساس میکنم اگه نمی تونه خودشو کنتر ل کنه باید سرمنشا این موضوع را از یه کسی که خوب می تونه از هیپنوتیزم استفاده کنه چیگیری کنه والسلام

  2. کاربر روبرو از پست مفید arash11 تشکرکرده است .

    arash11 (چهارشنبه 15 مهر 88)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: خیانت: کمکم کنید از این هوسم خلاص شم

    به خودتون تلقین کنیدکه میتونید و اینو باورداشته باشین که میتونید
    شما میگید حالا حال معتاد هارو درک میکنید ،میخوام بهتون بگم فکر میکنید چرا معتاد ها نمی تونن ترک کنن؟چون کسی که معتاد میشه اول اراده اش رو از دست میده بعد معتاد میشه واسه همین نمیتونن تحمل کنن
    دوست عزیزم ما قصد محکوم کردن کسی رو نداریم ولی این زندگی خودتونه و این شمایین که خوب و بدش رو میسازید
    خدا شما رو ازاد افریده و به شما اختیار داده ،پس میتونید به شرط اینکه بخواهید
    به نظر من بهتره با مشاور هم صحبت کنید
    ومهمتر از همه اینکه اراده تون رو قوی کنید[color=#32CD32]

  4. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: خیانت: کمکم کنید از این هوسم خلاص شم

    من فکر می کنم یعنی ما خانوم ها که این جوری هستیم، آقایون رو اطلاع دقیق ندارم!
    وقتی در مورد چیزی یا شخصی فکر می کنیم یا خیلی در موردش صحبت می کنیم اون چیز یا شخص برامون مثل یه رویا میشه که دیگه پذیرفتن واقعیت برامون سخت میشه و مدام با فکر های مختلف به بودنش و به زیبایی هاش یا حتی اگر چیز بدی یا اتفاق خوبی نباشه به بدبودنش دامن میزنیم و اگر یه کم آرومتر باشیم و فکرمون رو متمرکز کنیم و تصمیم بگیریم که عاقلانه فکر کنیم بدون اینکه چشمامون رو ببندیم و این کاری که شما انجام میدید یعنی یه جوری دارین تعریف اون خانوم و رفتارها و شخصیتش رو میکنید که براتون مثل یه الاهه شده
    فکر می کنم باید تغییر دیدگاه بدید و از فکرهای تخیلی که در مورد اون خانوم میکنید بیرون بیایید، واقعیت هیچ چیز چه خوب چه بد، هیچ وقت اون جوری نیست که آدم ها توی ذهن خودشون میسازن! شما دارید در مورد افکار و رویاها و زنی که همیشه توی رویاهاتون در موردش فکر می کردید و دوست داشتید شاید توی دوران مجردی، صحبت می کنید نه در مورد اون خانوم! ایشون شاید یکی دو تا از ویژگی هایی رو که شما همیشه دوستش داشتید رو داشته باشه که شما مدتها قبل تز از اینها فراموشش کرده بودید و امروز اون رویاها و تخیلات براتون سرباز کرده و شما با رفتارها و فکرها و تخیلاتتون دارید به این موضوع دامن میزنید که این خانوم یه چیز دیگه غیر از خانوم خودتون هست در صورتی که شاید هزاران ویژگی خوبی رو که همسرتون داره و داشته رو ایشون نداشته باشن!
    لطفا و خواهشا یه ایست محکم به خودتون نه! به افکار و رویاها و فکر و ذهنتون بدید! لطفا توقف! دارید وارد منطقه ممنوعه میشید!
    شما باید اینجا تسلیم بشید و ادامه اش ندید، این فکر ها میتونه سیلی محکمی به شما بزنه که شاید دیگه هیچ وقت نتونید جبرانش کنید، بله! ما همه درک می کنیم و می فهمیم که چی میگید، کسی رو دیدید که همیشه دوست داشتید همسرتون این جوری با این مدل پوشش، با این اندام با این رفتار داشته باشید اما اما!!!!!!!!!!!!
    حالا دیگه باید سکوت کنید و به زندگی تون و به همسرتون فکر کنید، کارهایی رو که دوست دارید و چیزهایی رو که دوست دارید بیان کنید اگر میتونه، اگر میتونه، براتون انجام بده، مثل لباسی که دوست دارید، بیشتر بهش احساس نیاز کنید، نترسید هم خوشحال تر میشه، هم حتما حتما تا جایی که بتونه کمکتون میکنه، و لطفا با همسرتون در مورد خواسته ها و نیازهاتون صادق باشید و البته عاشق و یه کم با سیاست و با احتیاط!
    به خودتون فرصت بدید که افکارتون رو منظم کنید!
    امیدوارم که موفق بشید!

  5. 3 کاربر از پست مفید del تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 15 مهر 88)

  6. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 اسفند 89 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1387-8-01
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    4,483
    سطح
    42
    Points: 4,483, Level: 42
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 73 در 47 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: خیانت: کمکم کنید از این هوسم خلاص شم

    امیدوارم با نظرات ارزشمند دوستان به راه حل قابل قبولی رسیده باشید. الهی امین.

  7. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آبان 88 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1388-6-23
    نوشته ها
    99
    امتیاز
    3,699
    سطح
    38
    Points: 3,699, Level: 38
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 101
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    181

    تشکرشده 181 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت: کمکم کنید از این هوسم خلاص شم

    نقل قول نوشته اصلی توسط harfedel
    امیدوارم با نظرات ارزشمند دوستان به راه حل قابل قبولی رسیده باشید. الهی امین.
    من هم برایتان دعا می کنم به اشک چشمان دلشکستگان از این وسوسه رهایی یابید

  8. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1387-5-02
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    3,865
    سطح
    39
    Points: 3,865, Level: 39
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت: کمکم کنید از این هوسم خلاص شم

    حرفای شما منو به فکر انداخت
    به اینکه به شوهرم بیشتر توجه کنم
    تا نکنه مهر یه زنه دیگه جای منو بگیره
    تو لباس پوشیدنم ارایشم
    میگن باید به نیمه پر لیوان نگاه کرد
    شاید برداشت من از حرف شما نیمه پر لیوان باشه
    امیدوارم شما هم در تفکرات تغییر بدی و اون احساس را در زنت پیدا کنی
    می تونم درکت کنم یه جورایی یه مشکل داریم(خودمو می گم)
    علاقه به فرد دیگه توام با داشتن همسر
    من باش منطقی کنار اومدم
    الان هم آزادم
    اگه خواستی ایمیل بزن تا کارهایی که کردمو بت بگم

  9. کاربر روبرو از پست مفید tarane5000 تشکرکرده است .

    tarane5000 (پنجشنبه 30 مهر 88)

  10. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 مرداد 91 [ 13:37]
    تاریخ عضویت
    1387-11-21
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    3,118
    سطح
    34
    Points: 3,118, Level: 34
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت: کمکم کنید از این هوسم خلاص شم

    آقا من دیر رسیدم شرمنده اگه هنوز هستید آقای Village بگید فکر میکنم راه حل رو بدونم ، ایمیلمم هست ! !

    جناب نقاب در پست 15 فرموده بودید :
    " اصولا آقایان در ذهن خود شخصیتی را برمی گزینند که ساده و روان باشد چه از لحاظ جسمی و چه اجتماعی.....تا بتوانند ساده و روان هم آن را بیاد بیاورند "
    راجع به این مطلب اگر سؤال یا نظری داشتم اینجا بپرسم ؟ ممکنه بیشتر توضیح بدید .
    تشکر

  11. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: خیانت: کمکم کنید از این هوسم خلاص شم

    آقای village از 26 شهریور تا کنون به این تاپیک مراجعه نکردند. ادامه ی این تاپیک ضرورتی ندارد .

  12. 4 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (شنبه 09 آبان 88)

  13. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مرداد 89 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1388-6-22
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    3,104
    سطح
    34
    Points: 3,104, Level: 34
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 20 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت: کمکم کنید از این هوسم خلاص شم

    سلام دوستان
    با تشکر از همه ی شما
    خیلی وقت بود به این پست سر نزده بودم
    راستش خدا رو شکر هوسی که دامنگیرم شده بود. کم رنگ شده. ولی هنوز کامل از بین نرفته. الان هم هنوز ته دلم به اون دختر علاقه دارم. ولی بسیار کم. در حدی که دیگه هیچ تاثیری رو زندگیم نداره. (امیدوارم دوباره توی تابستون اونجوری نیاد شرکت وگرنه خدا به خیر کنه)
    خدا رو شکر

    از صحبت ها و نصایح دوستان هم متشکرم
    گرچه که بعضی وقتها خیلی تهدیدآمیز به نظر میرسید.
    در کل به این جمع بندی رسیدم که یاد خداوند خیلی تاثیر داره. گویی اینکه خدا در این مرحله واقعا من رو تحت محک سختی رو قرار داد. ولی شکر که به رسوایی و تباهی نکشید. راهنمایی های دوستان هم خیلی خوب بود ولی همون طور که قبلا گفته بودم این حس همچون زهری بود که تمام تنم رو مسوم کرده بود و هیچ حرفی تاثیر نداشت. باید با یک نفر رو در رو صحبت می کردم تا سبک بشم.

    خیلی خوشحال میشم که بتونم از نظرات شما عزیزان استفاده کنم تا در این مرحله بتونم از شر این هوس به کلی خلاص بشم

    مرسی

  14. 5 کاربر از پست مفید village تشکرکرده اند .

    village (دوشنبه 02 فروردین 89)

  15. #40
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: خیانت: کمکم کنید از این هوسم خلاص شم

    حداقل چیزی که این تاپیک به من یاد داد این بود که ،همیشه باید حواسم جمع باشه طوری رفتار نکنم که
    اشیونه ای رو ویرون کنم ،و همیشه حواسم به پوشش و رفتارم باشه

    البته این به معنی باز کردن مسولیت از سر اقایون نیست

    یاد خدایی که بهش اشاره کردین ،به نظر من هم بیشترین تاثیر رو در اجتناب از گناه داره ،

  16. 6 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (دوشنبه 02 فروردین 89)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حس میکنم هیچکی دوسم نداره
    توسط daryaaram در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 دی 90, 22:34
  2. لطفا گوسفند نباشید
    توسط ani در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 اردیبهشت 89, 19:47
  3. عروسـک
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 اسفند 88, 19:33
  4. بوسه ها
    توسط گرد آفرید در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 فروردین 87, 22:47
  5. مشکلات من و عروسم
    توسط خاله نرگس در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 اسفند 86, 21:01

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.