دوست عزیز
مشکل اصلی دسته گل و هدیه زایمان نیست، بلکه حس درونی شما نسبت به همسرته .
شما از دوست دختر سابق همسرت ، یه رقیب همیشگی ساختی ، و شوهرت رو مال خودت نمیدونی ، یعنی باورت نمیشه مال شماست . ذهنت رو این ذهنیت پر کرده ، که اون من رو از روی علاقه نخواسته ، اون دوست دخترش رو بیشتر دوست داشته .......
اینها باعث یه شکاف ، یه فاصله شده ، تا اونجا که شوهرت رو اونجوری که باید تو دلت نداری ، چون فکر می کنی اون تو رو نداره ، باور کن اگه عاشقانه شوهرت رو دوست داشتی ، وجود خودش که اومده بوده پیشت برات کافی بوده ، و شاید حتی بوسه گرمش جای تمام دسته گلهای دنیا رو پر می کرد .
دسته گل ، طلا ، اینها نمادند ، که حتی وقتی ببینیم همسرمون اینها رو برامون داره ، اما به عنوان یه رسم نه با علاقه ، اون موقع هم بهمون نمی چسبه .
پس برای فراموش کردن این موضوع ، نگاهت رو نسبت به شوهرت عوض کن ، باور داشته باش اون الآن مال توه و دوستت داره ، و براش مهمی . شوهرت رو دوست داشته باش ، عاشقانه .
نکته دیگه اینه ، که تفاوتهای مرد و زن را آگاه شو ، مردا کمتر توجه به ظریف بینی های زنانه دارند ، چون کلی نگرند و با معقولات بیشتر سر و کار دارند . و این گونه موارد را به مرور یاد می گیرند .
البته هستند مردانی که مطالعه می کنند تفاوتها را می دانند ، و توجه به این مسائل دارند . ولی غالبشون ، نمی دونن ، همانطوری که غالب زنها دنیای مردان را بی خبرند و از خواست و نیازهای روحی و فکریشون بی خبرند یا تفاوتها را نمی دانند ، انتظاری از مرد دارند ، که در حوزه زنانه است و...
اگر عاشق شوهرت بشی ، و این تفاوتها را بفهمی ، موضوع حل خواهد شد








علاقه مندی ها (Bookmarks)