سلام
درست است همسرم 10 سال از من بزرگتراست ولي من وقتي خودم را با دوستانم مقايسه مي‌كنم ميبينم كه همسران آنها از شوهر من بالاتر است ولي اين را هم بگويم همسرم من را بي نهايت دوست دارد و هميشه ميگويد تو بالاتر از آن چيزي بودي كه من مي‌خواستم . ولي وقتي جايي كه ميرويم به من كم محلي مي كند مي خواستم كمكم كنيد كه چطور او را در جمع به سمت خودم بكشم. لطفا مرا راهنمايي كنيد. با تشكر