فرشته مهربان عزیز، ما آدمها همیشه در مورد همه چیز طبق شرایط خودمون قضاوت می کنیم، حتی در مورد خودمون. به گذشته فکر می کنیم و میگیم اگه اینکار رو کرده بودم بهتر بود و .. در صورتی که اگه دوباره تو همون شرایط قرار بگیریم همون کارها رو خواهیم کرد.
اما من یک سوالی ازت داشتم، همون سوالی که از خودم هم پرسیدم، دلیل شما برای ترک کلاس خوشنویسی، ادامه تحصیل و نداشتن قصد ازدواج بود، یعنی قانون زندگیتون حداقل در اون زمان این بود، اگه این قانون و یا محدودیت و یا هر چیز دیگه رو نداشتین چی؟
![]()





پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)