با سلام,
دوست گرامی در خصوص فرم مشاوره؛ به همان لینک که philosaraقرار داده اند مراجعه کنید ؛ آنچه که لازم است توضیح داده شده است(در همان لینک)
اما در جواب سوالات شما::
شما بنا به تمایل خود ؛ مبلغ حق الزحمه را انتخاب میکنید؛
و آن را به شماره حساب مربوطه واریز مینمایید,
مبلغ واریز شده فقط برای پاسخگویی به مشکل شما میباشد(مشاوره)برای یک بار.
در صورت هر گونه سوال یا مشکل به تاپیک زیر مراجعه نمایید
دفتر مدیران تالار(سؤالات-مشکلات-درخواست ها)
این پست و ارسال قبلی شما چون خارج از موضوع است حذف خواهد شد؛








علاقه مندی ها (Bookmarks)