به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 مهر 88 [ 06:21]
    تاریخ عضویت
    1388-6-24
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,595
    سطح
    30
    Points: 2,595, Level: 30
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 95 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا 12 سال اختلاف سن در ازدواج قابل چشم پوشی است؟

    سلام سارا خانم

    در مورد سئوال شما بايد عرض كنم كه هرگز اختلاف سني كم نميتواند تضميني براي ادامه زندگي باشد و عكس قضيه يعني اختلاف سني زياد هم نميتواند دليلي براي عدم تفاهم باشد آنچه در يك زندگي مشترك شرط است بلوغ عقلي است و بلوغ عقلي هيچگونه سنخيتي با بلوغ سني ندارد به عنوان مثال يه نفر ممكنه در سن هجده سالگي به بلوغ سني برسد و يه نفر در سن پنجاه سالگي هم به بلوغ فكري دست پيدا نكند پس حتما به اين مهم توجه داشته باشيد سعي كنيد در مورد مسائل مختلف با طرف مقابل صحبت كنيد و هرگز اجازه ندهيد احساستان برعقلتان غلبه كند يعني همه مسائل را منطقي بررسي نمائئد ولي من افراد مختلفي را سراغ دارم كه اختلاف سني هفده سال هم داشته اند و سا ليان متمادي است كه با هم زندگي ميكنند و هيچگونه تنشي هم در زندگي آنهابوجود نيامده در حالي كه افرادي هم بوده اند كه اختلاف سني آنه فقط يكسال بوده و خانم بخاطر اينكه همسرش از حوله شخصي او استفاده نموده درخواست طلاق داده و اين همان عدم بلوغ فكري ميباشد پس شما ميتوانيد با يك شناخت منطقي معايب و محاسن وي را بررسي نمائيد و در نهايت منتج به تصميم گيري نمائيد اگر هفتاد در صد پارامترهاي مورد نظر شما را داشته باشد اين اختلاف سني قابل اخماض است چون هيچ دو نفري از نظر تفكر دو دايره منطبق برهم نيستند حتي دوقلوهاي متشابه پس بدون دغدغه خاطر و با آرامش كامل به بررسي طرف مقابلتان بپردازيد....موفق و پيروز سربلند باشي

  2. 6 کاربر از پست مفید kolbeh تشکرکرده اند .

    Ali torabi (دوشنبه 10 اردیبهشت 97), kolbeh (دوشنبه 30 شهریور 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. علاقه شدیدی به پوشک دارم
    توسط امیرحسین766 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 14 فروردین 95, 08:33
  2. پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 مرداد 92, 19:24
  3. نوع پوشش در اجتماع -چادر يا مانتو كدام بهتر است؟
    توسط مهنا67 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 اسفند 91, 01:15
  4. سن مناسب برای از پوشک باز کردن کودک چه سنی است؟
    توسط همسفر در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 مهر 87, 11:23
  5. علاقه به پوشک (عشق دوران کودکی)
    توسط sasan در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 87, 13:03

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.