سلام سارا خانم
در مورد سئوال شما بايد عرض كنم كه هرگز اختلاف سني كم نميتواند تضميني براي ادامه زندگي باشد و عكس قضيه يعني اختلاف سني زياد هم نميتواند دليلي براي عدم تفاهم باشد آنچه در يك زندگي مشترك شرط است بلوغ عقلي است و بلوغ عقلي هيچگونه سنخيتي با بلوغ سني ندارد به عنوان مثال يه نفر ممكنه در سن هجده سالگي به بلوغ سني برسد و يه نفر در سن پنجاه سالگي هم به بلوغ فكري دست پيدا نكند پس حتما به اين مهم توجه داشته باشيد سعي كنيد در مورد مسائل مختلف با طرف مقابل صحبت كنيد و هرگز اجازه ندهيد احساستان برعقلتان غلبه كند يعني همه مسائل را منطقي بررسي نمائئد ولي من افراد مختلفي را سراغ دارم كه اختلاف سني هفده سال هم داشته اند و سا ليان متمادي است كه با هم زندگي ميكنند و هيچگونه تنشي هم در زندگي آنهابوجود نيامده در حالي كه افرادي هم بوده اند كه اختلاف سني آنه فقط يكسال بوده و خانم بخاطر اينكه همسرش از حوله شخصي او استفاده نموده درخواست طلاق داده و اين همان عدم بلوغ فكري ميباشد پس شما ميتوانيد با يك شناخت منطقي معايب و محاسن وي را بررسي نمائيد و در نهايت منتج به تصميم گيري نمائيد اگر هفتاد در صد پارامترهاي مورد نظر شما را داشته باشد اين اختلاف سني قابل اخماض است چون هيچ دو نفري از نظر تفكر دو دايره منطبق برهم نيستند حتي دوقلوهاي متشابه پس بدون دغدغه خاطر و با آرامش كامل به بررسي طرف مقابلتان بپردازيد....موفق و پيروز سربلند باشي![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)