ممنون آنی عزیز
اگر عصبانی بودم معذرت می خوام
در شرایط فوق العاده بدی به سر می برم و مجبورم از یک وابستگی شدید دل بکنم و واقعا تحمل مشکل تازه ای رو ندارم
نمی دونم چرا خدا گاهی برای بعضی از بنده هاش سخت ترین راه ها رو انتخاب می کنه و بعضی ها رو خیلی راحت به آرزوهاشون می رسونه بدون هیچ سختیی
وقتی فکر می کنم می بینم چیزهایی که تو زندگیه دیگران یه عمر عادیه برای من یه آرزوی دست نیافتنیه
اگه پر حرفی می کنم ببخشید ولی واقعا احتیاج دارم برای یکی حرف بزنم
گاهی احساس می کنم تنها بودنم باعث شده انقدر به دیگران وابسته بشم انقدر که الان فکر می کنم زندگیم قراره تموم بشه
من برای مرگ خود یک بهانه می خواهم یک بهانه ی پوچ عاشقانه می خوام
از غمی که می دانی با تو بودنم مرگه بی تو بودنم هرگز
گر بهانه این باشد من بهانه می گیرم عاشقانه میمیرم








علاقه مندی ها (Bookmarks)