سلام بهاره
خیلی انتخاب قشنگی بود. پست هات رو می خونم، متاسفانه نشده ازت تشکر کنم. منتظر یادداشت ها پرمحتوای شما بیشتر از گذشته هستم.
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام بهاره
خیلی انتخاب قشنگی بود. پست هات رو می خونم، متاسفانه نشده ازت تشکر کنم. منتظر یادداشت ها پرمحتوای شما بیشتر از گذشته هستم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)