نقاب جان من مشگلي با حذف تاپيك ندارم و به جهت ايجاد زحمت براي تو نازنين هم عذر خواهي مي كنم . هم از تو و هم از موعود تشكر مي كنم
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
نقاب جان من مشگلي با حذف تاپيك ندارم و به جهت ايجاد زحمت براي تو نازنين هم عذر خواهي مي كنم . هم از تو و هم از موعود تشكر مي كنم
ani (چهارشنبه 18 شهریور 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)