با سلام نقاب عزیز
به نظر من اگر ساده برگزار بشه لازم است . چون این برای پسر و مخصوصا دختر عقده میشود دختران خیلی دوست دارند لباس عروس را بر تن کنند و این حق آنهاست منتها باید جوری باشه که 5 6 میلیون از جیب نره شاید همون خرج عروسی زیاد انسان را از رهن نشینی به اجاره نشینی روی بیاورد و شما فکر کن 15 میلیون داری میتوانی خانه ای رهن کنی ولی حالا بیا 10 میلیون آنرا خرج عروسی کن مجبوری با 5 میلیون اجاره بدهی اگر کل خرج عروسی با فیلمبردار و غیره ... سه میلیون بشه به نظر من خوبه اگر هم پول در کار نیست یک مجلس داخلی و خونه بخت ولی حتما شرایط فراهم بشه که عروس داماد احساس کنند عروسی شونه یعنی لباس عروسی و عکس و فیلمبرداری فراموش نشه تا بعد از 30 سال که فیلم را گذاشتند یا اون دوران شیرین بیافتند








علاقه مندی ها (Bookmarks)