به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 36 از 39 نخستنخست ... 6162627282930313233343536373839 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 351 تا 360 , از مجموع 384
  1. #351
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام کامران خان
    منم یه سوال داشتم
    خدا رو چطوری می بینی؟(توصیف میکنی ،درک میکنی؟) چطوری به نتیجه رسیدی که وجودداره؟

    اقای کنجکاو ماهم میتونیم شرکت کنیم؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید gole maryam تشکرکرده است .

    gole maryam (یکشنبه 15 شهریور 88)

  3. #352
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    نقل قول نوشته اصلی توسط گل مریم

    اقای کنجکاو ماهم میتونیم شرکت کنیم؟
    بله 100 در 100
    فقط یه چند روزی صبر کنید تا بهتون خبر بدم متشکرم از همکاری و هما هنگیتون.
    فقط ای کاش از طریق پیام خصوصی میگفتین الان مزه اش رفت دیگه. همه فهمیدن یکی دیگه در اینده شمایید که می خواهید شرکت کنید .
    عیب نداره منتظر باشید..

  4. کاربر روبرو از پست مفید کنجکاو تشکرکرده است .

    کنجکاو (یکشنبه 15 شهریور 88)

  5. #353
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    خواستم بدم ولی صندوقتون دیروز متاسفانه پر بود

  6. کاربر روبرو از پست مفید gole maryam تشکرکرده است .

    gole maryam (دوشنبه 16 شهریور 88)

  7. #354
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    نقل قول نوشته اصلی توسط گل مریم
    سلام کامران خان
    منم یه سوال داشتم
    خدا رو چطوری می بینی؟(توصیف میکنی ،درک میکنی؟) چطوری به نتیجه رسیدی که وجودداره؟

    اقای کنجکاو ماهم میتونیم شرکت کنیم؟
    خدا رو مثل یه دوست می‌بینم که خیلی‌ دوستم داره، تنهام نمیذاره،کسی‌ که همه جا هست، تنها دوستی‌ که هیچوقت تنهام نذاشته، همیشه حرفهام رو شنیده همیشه...و بعضی وقتها امتحانم میکنه، تا ببینه، من هم دوست خوبی‌ هستم براش یا نه...
    و من خیلی‌ وقتها شرمنده میشم، اما باز هم تنهام نمیزاره

    خدا رو با قلبم باورش کردم، نیازی نبود که به نتیجه برسم، البته، هر چیزی هم که تا بحال ازش خواستم بهم داده، چیز‌هایی‌ که برای هرکی تعریف کنم، بیشتر مثل یه معجزه میمونه...معجزه‌ای که خودم هنوز باورم نشده رخ داده...

    این شعر سهراب رو به همین دلیل دوست دارم، برای باور خدا، فقط باید اطرافتو قشنگ تر نگاه کنی‌، چون میتونی‌ تو همه چیز ببینیش...


    زیر بیدی بودیم
    برگی از شاخه بالای سرم چیدم گفتم
    چشم راباز کنید ایتی بهتر از این می خواهید ؟
    می شنیدم که بهم می گفتند
    سحر میداند سحر ...

  8. 5 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (سه شنبه 17 شهریور 88)

  9. #355
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    همینک از دوست عزیزمون دانه دعوت به عمل میاورم تا به مدت 1 هفته اجازه بدن تا سوال پیچشون کنیم.
    متشکرم
    دانه جان بفرمایید.

  10. 2 کاربر از پست مفید کنجکاو تشکرکرده اند .

    کنجکاو (سه شنبه 17 شهریور 88)

  11. #356
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    ""سلام"" بر راهنمای تالار یعنی ""دانه"" گرامی. خسته نباشید.
    با اجازه چند سوال!!!

    1>>چرا ""دانه""؟؟

    2>چرا این آواتار؟؟

    3>چرا :P :D ؟؟

    4>چرا ؟؟

    5>چرا اغلب زندگی های مشترک اغاز خوبی دارند اما پایان ناخوشایندی؟؟

    6>چرا گاهی پایان زندگی فردی ....آغاز زندگی اوست؟؟

    8>چرا.."عاشق" شدن سخت است؟""عاشق"" کیست؟؟ تا حالا عاشق شدید؟؟

    9>چرا کتاب خوندن خوبه؟؟ .....تا حالا ""رمان"" خوانده اید؟؟ اگر جواب مثبت است یکی از بهترین آن را معرفی کنید.

    10>چرا آخر هر سلامی...خداحافظیست؟؟
    خداحافظ

  12. 4 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (سه شنبه 17 شهریور 88)

  13. #357
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام و احترام دوست خوب مهربان دلسوز خانم دانه سوال از شما
    1_معیار برای ازدواج چه است
    2_جوانی تعریف کنید
    3_چه کار هنری دوست دارید نام ببرید
    4_چه خواننده موسیقی دوست دارید
    5_ یک جمله درباره محمد ابراهیمی کنجکاو مدیر همدردی بگوید
    6_چه رشته ورزشی دوست دارید
    7_کدام شهر ایران دوست دارید
    8_بهترین کتاب خوانده اید نام ببرید
    9_بهترین فیلمی دیدی نام ببرید
    10_پیشنهاد درباره صندلی داغ بگوید
    11_پیشنهاددرباره تالار همدردی بگوید
    12_یک جمله درباره مادر پدر بگوید
    13_یک جمله درباره مکه مدینه کربلا بگوید
    14_یک بیت شعر زییا بگوید
    امیدوارم همیشه سلامت باشید

  14. 2 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (سه شنبه 17 شهریور 88)

  15. #358
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام دانه جان

    1- دانه را در يك جمله تعريف كن .
    2- زنان نان آور خانوار از ديدگاه دانه .
    3- بهترين آرزو وهدف براي جامعه زنان ايران از ديدگاه دانه خانم گل
    4-علم بهتر است يا ثروت ؟!!!!
    5- چند دوست صميمي داري و تاريخچه دوستي شما چيست ؟
    6- دوستان شما تا چه اندازه مجازند وارد حريم خصوصي شما شوند ؟
    7- نقش پدر و مادر در زندگي بعداز ازدواج فرزندانشان
    8- با توجه به امضا جديد خودت از اهداف و آرزوهاي دانه بگو

  16. 2 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (سه شنبه 17 شهریور 88)

  17. #359
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام نقاب عزيز و دوست داشتني

    1>>چرا ""دانه""؟؟
    چون دانه آغاز است. آغاز يك رشدو تكامل با يك دنيا آرزو براي رسيدن به نقطه اوج خود.

    2>چرا این آواتار؟؟
    1. با چهره معصوم و چشمان غمگين اين آواتار حس عجيبي دارم
    2. اين يكي از آثار استاد فرشچيان است كه واقعا احترام زيادي براي ايشان قائل بوده و آثارشان را تك تك دوست دارم
    3. يك كمي به چهره خودم شباهت دارد.



    3>چرا ؟؟
    4>چرا ؟؟

    زندگي هم خنده دارد هم گريه هم آرامش دارد هم تلاطم كه همه آنها لازم و ملزوم همند و بايد وجود داشته باشند تا بتوان نام زندگي را زندگي گذاشت. زندگي دربردارنده همه حالات است كه اگر يكي از غمها يا شاديها و آشوبها و ... نباشد قانون طيعت زندگي بهم مي ريزد.5>

    5 چرا اغلب زندگی های مشترک اغاز خوبی دارند اما پایان ناخوشایندی؟؟
    چون اغلب زندگي ها بر پايه روياسازي ها و تصورات بنا مي شوند نه بر پايه واقعيت ها

    6>چرا گاهی پایان زندگی فردی ....آغاز زندگی اوست؟؟
    من از سئوالتان دو برداشت دارم كه هر دو را مي گويم.
    يك نفر را مي بيني كه همه عمر بيهوده به سر مي كند و در پايان عمر خود رشته اصلي نخ را مي يابد.
    يك نفر را مي بيني كه عمر فاني دنيوي را به سر مي كند تا به زندگي جاويدان خود دست يابد و هدف و مقصد و مقصود او زندگي ابدي اش است نه اين چند صباحي كه همه اقرار مي كنند مثل برق و باد مي گذرد بي آنكه زمانها لحظه اي به خاطر ما بايستند و هر چه بدست بياوري گويا چيز ديگري مي خواهي پس چه بسا بهتر كه به آن دل نبنديم و آنچه ماندگار است را ترجيح دهيم.


    7>چرا.."عاشق" شدن سخت است؟""عاشق"" کیست؟؟ تا حالا عاشق شدید؟؟
    عاشق شدن سخت است چون بهاي سنگيني دارد. عاشق به واسطه عشق بايد از خيلي چيزها حتي از خود گذشت. بله

    9>چرا کتاب خوندن خوبه؟؟ .....تا حالا ""رمان"" خوانده اید؟؟ اگر جواب مثبت است یکی از بهترین آن را معرفی کنید.
    اولا چون فكر آدم را باز مي كند و باعث مي شود كه سطح افكار آدم پرورش پيدا كند . بله زمان خوانده ام. به نظرم رمان منير جالب نوشته شده بود اما رمان دالان بهشت را دوست داشتم چون به سرگذشت خودم خيلي نزديك بود.

    10>چرا آخر هر سلامی...خداحافظیست؟؟
    هر آمدي رفتي دارد و اگر رفت نباشد آمد معني ندارد. خداحافظي نباشد سلام بي معناست.

    1_معیار برای ازدواج چه است
    البته من كه ازدواج كرده ام اما معيار هر شخص منحصر به همان شخص بوده و با شخصيت آدمي عجين است. من هم معيارهايم براي انتخاب بيشتر مسئوليت پذيري فرد، خانواده دوستي، رفتار متشخصانه و محترمانه، با هوشي و با ذكاوتي و از اين نوع صفات بود....
    2_جوانی تعریف کنید
    روزهايي كه ندانسته زود مي گذرند بي آنكه قدرش را بدانيم. دغدغه هايش بزرگ است و غمهايش عميق اما ، اما دريغ كه بعدها معلوم مي شودكه مثل خوابي شيرين بوده است.
    3_چه کار هنری دوست دارید نام ببرید
    اول از همه آشپزي چون از خوردن غذا هاي خوشمزه و لذيذ لذت مي برم. دوم نقاشي چون مي توانم با خلاقيتم هر چه را كه مي خواهم خلق كنم.
    4_چه خواننده موسیقی دوست دارید
    اين روزها اينقدر خواننده زياد شده است كه از هر خواننده اي يكي دو تا آهنگ را آدم مي پسندد بقيه را نه.
    از خواننده هاي قديمي و آهنگهاي قديمي اول هايده دوم ستار از جديدي ها افشين، فرزاد فرومند، مهدي مقدم

    5_ یک جمله درباره محمد ابراهیمی کنجکاو مدیر همدردی بگوید
    محمدابراهيمي: خيلي خاص است كه هيچگاه نتوانستم او را درك كنم
    كنجكاو: به نظرم مثل گنجشك ظريف است و دوست داشتني
    مديرهمدردي: جوان ، متدين و مهربان است و داراي آينده اي درخشان و پيري پرافتخار

    6_چه رشته ورزشی دوست دارید
    ايروبيك انجام مي دهم اما اسب سواري دوست داشتم
    7_کدام شهر ایران دوست دارید
    كلا شهرهاي شمالي بين نور تا رامسر را دوست دارم
    8_بهترین کتاب خوانده اید نام ببرید
    قرآن
    9_بهترین فیلمی دیدی نام ببرید
    حرفه اي
    10_پیشنهاد درباره صندلی داغ بگوید
    مهيج است
    11_پیشنهاددرباره تالار همدردی بگوید
    دلم مي خواهد به عموم معرفي شود
    12_یک جمله درباره مادر پدر بگوید
    دوستشون دارم با همه وجودم
    13_یک جمله درباره مکه مدینه کربلا بگوید
    خدا قسمت كند كه لايق رفتن باشيم و اگر رفتيم بهره كافي را ببريم
    14_یک بیت شعر زییا بگوید
    در وفا كس نسيت تمام استاد پس وفا از وفا بياموزم

  18. 2 کاربر از پست مفید دانه تشکرکرده اند .

    دانه (چهارشنبه 18 شهریور 88)

  19. #360
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    1- دانه را در يك جمله تعريف كن .
    دانه آغاز است
    2- زنان نان آور خانوار از ديدگاه دانه .
    از مردان پرتلاش تر و مسئوليت پذيرترند و با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي كنند كه شايد يك مرد نان آور خانواده اين مشكلات را نداشته باشد.
    3- بهترين آرزو وهدف براي جامعه زنان ايران از ديدگاه دانه خانم گل
    اينكه از سوي مردان تحقير نشوند و توانايي هاي آنان به معناي واقعي ديده شود
    4-علم بهتر است يا ثروت ؟!!!!
    من هميشه نظرم از بچگي ثروت بوده. خداييش رسيدن به علم هم نياز به ثروت دارد.
    5- چند دوست صميمي داري و تاريخچه دوستي شما چيست ؟
    دوستان صميمي من خيلي كم هستند و از كودكي تا به حال شايد به تعداد انگشتان دستان هم نرسند. معمولاً كمتر با ديگران طرح دوستي مي ريزم و دوستي هايم طبقه بندي شده است.البته هم از لحاظ صميميت و هم از لحاظ اعتماد و راحتي.
    البته هميشه اين نكته كه هر دوستي تاريخ انقضايي دارد برخلاف ميلم بوده و ناچارا با تمام تلاشي كه در دوره هاي مختلف زندگي ام كرده ام نتوانستم مانع تمام شدن برخي دوستي ها شوم و آنها همگي خود به خود مثلاً به دليل دوري راه و ... تمام شده است اما با اينكه تمام شده اند و آنها نيستند هنوز به عنوان دوست صميمي ياد مي كنم.
    در حال حاضر از تمام دوران هاي مختلف زندگيم بيشتر دوست دارم و تعداد آنها 4 نفر است كه به همگي اعتماد كامل دارم.

    6- دوستان شما تا چه اندازه مجازند وارد حريم خصوصي شما شوند ؟
    با توجه به جواب بالا هر دوستي تا يك مرزي مي تواند به من نزديك شود. دور تا دور من حصاري است كه كسي سخت مي تواند از آن عبور كند اما آنكه عبور كرد از من به من نزديك تر خواهد بود، دلم مي خواهد با من هم فكر و هم راه شود و نزد او چيزي براي پنهان كدن نداشته باشم و براي كارهاي خوبم تشويقم كند و براي كارهاي بدم سرزنش گاهي اجازه خطا كردن به من بدهد.
    7- نقش پدر و مادر در زندگي بعداز ازدواج فرزندانشان
    به نظر من پدر و مادر بعد از ازدواج نقش حامي بودنشان پررنگ تر مي شود
    8- با توجه به امضا جديد خودت از اهداف و آرزوهاي دانه بگو
    شايد حالا كه به تازگي ازدواج كرده ام بايد كمي در اهدافم تجديد نظر كرده و آنها را بازبيني كنم. يكي از مشكلات جواني اينست كه عاقبت انديشي هاي كمتري داريم و زماني كه براي زندگيمان برنامه ريزي مي كنيم اينقدر جامع و كامل نيست و دستخوش تغييرات زندگي خواهد بود.
    البته يكي از اهدافم من باب مثال اينست كه ادامه تحصيل را در دستوركارخودم دارم چون هدفم مشخص است. براي فرزندانم مي خواهم فردي تحصيلكرده باشم از مسائل روزجامعه باخبر تا بتوانم مشاور بهتري براي آنان باشم. هر چقدر مطالعات و معلومات من بيشتر باشد براي فرزندان آينده ام مفيدتر خواهم بود.
    آرزو: آرزويي ديگر ندارم . فقط اينكه اين دنيا باآبرو باشم و آن دنيا رسوا نشوم.

  20. 2 کاربر از پست مفید دانه تشکرکرده اند .

    دانه (سه شنبه 17 شهریور 88)


 
صفحه 36 از 39 نخستنخست ... 6162627282930313233343536373839 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عشق به مردی که نمیخواد مسولیت ازدواج رو بپذیره
    توسط سپیده_7071 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 12:44
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 اسفند 93, 10:45
  3. چرا بعضی خانواده ها آداب و رسوم رو رعایت نمیکنند؟
    توسط سیمین‌دخت در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 14 تیر 92, 18:48
  4. ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده
    توسط بهار.زندگی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: شنبه 10 تیر 91, 12:03
  5. گفتار سوم - شناخت خود و حقوق خود
    توسط آرمانخواه در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 01 تیر 87, 13:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.