سلام از ماست...
به به ببین کی اومده... داداشی آرمان جونی... خداروشکر
خوبید آرمان جان؟
چشم حتما ما همه محتاج دعا هستیم...
ایشالله عاقبت به خیر شی داداشم
تشکرشده 338 در 126 پست
سلام از ماست...
به به ببین کی اومده... داداشی آرمان جونی... خداروشکر
خوبید آرمان جان؟
چشم حتما ما همه محتاج دعا هستیم...
ایشالله عاقبت به خیر شی داداشم
estar7 (چهارشنبه 18 شهریور 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)