
نوشته اصلی توسط
دلداده
لجبازی وجبهه گرفتن مسائل را حل نمی کند
بعضی از مسائل نیازمند زمان هستند تا به مرور بهتر شوند
باید اعتمادبه نفس خودرا حفظ کنید
مسائل را مثبت ببینید ومثبت عمل کنید
سعی کن خودت را به خانواده همسرت نزدیک نشان بدهی
سعی کن شما راستگو باشی ودرحین عمل وصداقت عشوه گری اورا به خود نزدیک کنی
انتهای خوبیها باش
آنقدردریایی باش که با پرتاب سنگ طوفانی نشوی
هرچه ارتباطت را با خدا نزدیک کنی اونیزدستت را میگیرد
علاقه مندی ها (Bookmarks)