به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: آیا باید روابط بی قاعده جنسی بین نوجوانان . را به عنوان

رأی دهندگان
29. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بله

    1 3.45%
  • خیر

    21 72.41%
  • جواب دیگری غیر از گزینه های فوق دارم و در یك پست می زنم

    7 24.14%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 59

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 شهریور 88 [ 22:29]
    تاریخ عضویت
    1388-6-04
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    2,767
    سطح
    32
    Points: 2,767, Level: 32
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 29 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بیا..بخون و حتما نظر بده..لطفا

    خانم آنی بنده به شخص شما کار ندارم نظر شما محترم اما واقعا حرف ما چیز دیگه ایه اینجا بحث آشنایی با وظایف زناشویی نیست بحث سر آسیب هایی که فاصله بین سن بلوغ و ازدواج می زنه درسته شما کار خوبی می کنید که اطلاعات درست رو در اختیار بچه اتون قرار میدید ولی آیا بچه اتون فقط اطلاعات لازم داره؟ با تئوری ارضا نمیشه و غریزه جنسی ایش فروکش نمیکنه
    همه این چیزهایی که فرمودید کم می کنه اما این منتفی نمی کنه وقتی من جوون اگه تو خیابون راه برم صدها مدل رنگارنگ از دختران آرایش کرده و با لباس ها آنچنانی رو ببینم و بازهم غریزه جنسی ام تحریک نشه معلومه مشکل دارم اصلا سوال من از شما پوشش دخترشما چه جوریه؟ خواهش می کنم صادقانه بگید و دقیق
    از نظر شما شرعی بدن یک رابطه مهم نیست درحالی که بحث ما در جلوگیری از روابط نامشروعه خیلی برام جالبه فردی به سن شما هنوز برداشت شخصی از اسلام داره این که نشد شما باورتون غلطه در مورد صیغه والا اسلام هیچ وقت راه بد رو که نشون نمیده که حالا بخوایم سانسورش کنیم به نظر شما سطح غریزه جنسی با میل به خوردن شیرینی در یک اندازه است و ایا آسیب پیروی از غریزه جنسی مثل خوردن شیرینی برای فرد دیابتی ملموس هست؟ مسلما جواب خیره پس مقایسه مع الفارغ نفرمایید
    جمله آخرتون رو که خوندم برگشتم میزان فعالیتتون و درجه اتون رو دیدم درجه 23 حالا من نمی دونم چه جوری سیستم اینجا یعنی اختیاراتتون چقدره می خواید می تونید منو بن کنید مهم نیست ولی وقتی نظری به فکرم می رسه که اتفاقا با دلیل ثابت کردم مفیده توقع ندارم بشنوم جاش اینجا نیست می تونید راحت بفرمایید جای بنده اینجا نیست
    شما آزادید که هر تصمیمی برای زندگی خودتون و فرزندتون بگیرید اما پای عواقبش هم خودتون هستید مطمئنم آزادی که شما در اختیار فرزندتون قرار میدید مثل آب زیادیه که وقتی به گیاه میدن باعث میشه ریشه گیاه بپوسه
    هنوز نتونستم کنار بیام چطور در جامعه اسلامی ایرانی پدر و مادر خانواده اجازه میدن دخترشون با نامحرم برقصه و حتی با افتخار از این حرکت به عنوان عملی تربیتی یاد می کنن اگه یک خواستگار برای دخترتون بیاد حاضرید جلوی اونها هم بفرمایید همین حرفا رو؟ اونوقت جای بحث شرعی و اسلامی صیغه در این تالار نیست درحالی که اصلا یک بخش ویژه برای صیغه در فرووم موجوده ؟
    در آخر شما کلی گویی می کنید در مورد راه حل بستر سازی یعنی چی؟ شما خودتون یه پای قضیه آیا حاضرید دخترتون با 14 سکه مهریه ازدواج کنه؟ اگه داماد کارش خوب و در حد زندگی انچنانی نباشه چی؟ مثلا مجبور بشن برن حومه شهر زندگی کنن؟ یا اگه مراسم عروسی نتونن بگیرن چی؟ یا اگه وسایل منزل که می خوان بگیرن قدیمی باشه چی؟ یا اگه تو یه خونه با مادرشوهرشون بخوان زندگی کنن چی؟اگه... ببینید ما انتظار داریم بقیه کارها رو درست کنن و ما ذره ای از انتظاراتمون کم نکنیم من قبل از آشنایی با نامزدم چندین جا درخواست دادم برای خواستگاری برم ما خانواده متوسطی هستیم و تقریبا سرشناس بنده دانشجو بودم و همه تایید می کردن اخلاق و رفتارم رو اما این خانواده ها حتی به بنده اجازه ندادن برای خواستگاری برم این مشکله اصلیه

    اقای کیوان بنده هم جامعه شیعیان لبنان رو مثال زدم که همه شرایط جامعه ما رو دارن و به مراتب بیشتر یعنی بی بندباری و ازادی در جامعه اونا بیشتره و خیلی چیزهای دیگه که قبلا گفتم و تکرار نمی کنم ولی هیچ وقت بدحجابی ندارن روابط نامشروع ندارن این دوست دختر دوست پسربازی رو ندارن حجاب براشون اجبار نیست که تا نشستن تو پرواز دبی از سرشون بیافته یا تا رسیدن لب دریا وضعشون اونچنان فجیع بشه که به ساحل های کالیفرنیا طعنه بزنه یا نهایت بازیگری هنرمنداشون تو بغل نامحر افتادن با بدل باشه واقعا وقتی تفاوت های این دو جامعه که هردو یک اعتقاد دینی دارن رو می بینم حسرت می خورم

  2. 2 کاربر از پست مفید familyman تشکرکرده اند .

    familyman (پنجشنبه 09 دی 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.