به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: آیا باید روابط بی قاعده جنسی بین نوجوانان . را به عنوان

رأی دهندگان
29. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بله

    1 3.45%
  • خیر

    21 72.41%
  • جواب دیگری غیر از گزینه های فوق دارم و در یك پست می زنم

    7 24.14%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 59

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 شهریور 88 [ 22:29]
    تاریخ عضویت
    1388-6-04
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    2,767
    سطح
    32
    Points: 2,767, Level: 32
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 29 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بیا..بخون و حتما نظر بده..لطفا

    خوب به نظر شما چطور در جامعه های دیگه راهکارهایی ارائه و کاملا هم جواب داده ولی داخل ایران نه من یه مثال از جامعه ای با اعتقادات مشابه دادم کسی نظرش رو ابراز نکرد از این نمونه ها زیاده فقط مشکل اینجاست که غرورمون نمیزاره منطقی برخورد کنیم با این حرف که جوونها باید خودشون رو حفظ کنن تکلیف رو از سرخودمون باز می کنیم و حالا هر اتفاقی بیافته مقصر اون جوونه
    حقیقت اینه که برنامه سازان تربیتی ما چشمشون رو بر روی این مسائل بستن سازمان ملی جوانان چیزی شده در حد انجام همایش های مختلف بدون نتیجه و تلف کردن بودجه کشور
    این وضع ادامه هم پیدا می کنه تا وقتی که ما بخوایم تغییر کنیم تا وقتی به مهریه به عنوان سلاح نگاه میشه تا وقتی به تحصیلات به عنوان الزام ازدواج نگاه میشه تا وقتی همه اینجوری منفی به مسئله شرعی مثل ازدواج موقت نگاه می کنن فاصله جوونا با بزرگتر ها بیشتر و بیشتر میشه بی بندباری و بد حجابی مجالس لهو لعب رابطه های نامشروع و خیلی مسائلی که چشمامون رو روشون بستیم خیلی راحت ندیده میگیریم تا آزارمون ندن تا لازم نباشه وقت با ارزشمون رو برای حل اونا تلف کنیم و ببینید این جوون ها که در این چنین محیطی رشد می کنند چه مردان و زنانی خواهند شد آیا آینده جامعه ما به دست افرادی خواهد بود که حتی طرز درست لباس پوشیدن در جامعه رو بلد نیستن؟

    خوب به نظر شما چطور در جامعه های دیگه راهکارهایی ارائه و کاملا هم جواب داده ولی داخل ایران نه من یه مثال از جامعه ای با اعتقادات مشابه دادم کسی نظرش رو ابراز نکرد از این نمونه ها زیاده فقط مشکل اینجاست که غرورمون نمیزاره منطقی برخورد کنیم با این حرف که جوونها باید خودشون رو حفظ کنن تکلیف رو از سرخودمون باز می کنیم و حالا هر اتفاقی بیافته مقصر اون جوونه
    حقیقت اینه که برنامه سازان تربیتی ما چشمشون رو بر روی این مسائل بستن سازمان ملی جوانان چیزی شده در حد انجام همایش های مختلف بدون نتیجه و تلف کردن بودجه کشور
    این وضع ادامه هم پیدا می کنه تا وقتی که ما بخوایم تغییر کنیم تا وقتی به مهریه به عنوان سلاح نگاه میشه تا وقتی به تحصیلات به عنوان الزام ازدواج نگاه میشه تا وقتی همه اینجوری منفی به مسئله شرعی مثل ازدواج موقت نگاه می کنن فاصله جوونا با بزرگتر ها بیشتر و بیشتر میشه بی بندباری و بد حجابی مجالس لهو لعب رابطه های نامشروع و خیلی مسائلی که چشمامون رو روشون بستیم خیلی راحت ندیده میگیریم تا آزارمون ندن تا لازم نباشه وقت با ارزشمون رو برای حل اونا تلف کنیم و ببینید این جوون ها که در این چنین محیطی رشد می کنند چه مردان و زنانی خواهند شد آیا آینده جامعه ما به دست افرادی خواهد بود که حتی طرز درست لباس پوشیدن در جامعه رو بلد نیستن؟
    می گید باید روی تربیت کار کرد اما نمی گید چیکار این حرفها رو بارها شنیدیم بله باید کار کرد روی تربیت نسل جوون اما چیکار نمی دونیم
    واقعا دوست ندارم مثال بزنم اما یکی از کاربرها نوشته من اجازه میدم بچه هام با دوستان راحت بزنن و برقص خام عزیز هیچ جوونی صوفی مسلک نیست که حتی اگه این سماعی که می فرمایید نقش مفیدی در اعتقادات داشته باشه قصدش اون باشه وقتی شما این مقدار آزادی می دید زمینه برای باقی کارها پیش میاد این رو بدونید من خودم جوون هستم و میدونم به همین قدر که شما اجازه میدید ختم نمیشه کی می تونه وقتی جاذبه جنسی جنس مخالف رو در کنار خودش حس کرد در مقابل اون مقاومت کنه؟؟
    شما می خواید بگید تربیت اسلام غیر مفید و ناکارآمده و تربیت مبتنی بر سیستم غربی که نتیجه اش رو هم تو جامعه اونا داریم می بینیم (پدر 13 ساله در انگلستان یه نمونه اشه) خوبه؟ واقعا مشکل ما اینه که پدر و مادر ها به خودشون اجازه میدن هر تئوری تربیتی رو روی بچه هاشون امتحان کنن مگه ما نمونه آزمایشی هستیم باید یه قوانینی باشه که همه با اون سیستم رشد کنن تا ناهنجاری پیش نیاد تو جامعه اگه تربیت اسلامی باشه و نه این تربیتی که به عنوان اسلام بخوردمون دادن اون وفت میشه امیدوار باشیم
    اصلا مشکل صیغه چیه؟ من ترجیح میدم اگه فرزندی داشتم و فرزندم منطقی از یک نفر خوشش اومده بجای مراوده های پوچ و آسیب زای خارج از چهارچوب صیغه باشن و شرعی باشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید familyman تشکرکرده است .

    familyman (چهارشنبه 11 شهریور 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.