ولی شک میکنی...به همه چیزش حساس میشینوشته اصلی توسط m.mouod
حتا به اینکه هیچ بدی ازش ندیدی شک میکنی
تشکرشده 2,961 در 521 پست
ولی شک میکنی...به همه چیزش حساس میشینوشته اصلی توسط m.mouod
حتا به اینکه هیچ بدی ازش ندیدی شک میکنی
kamran2007 (چهارشنبه 11 شهریور 88)
تشکرشده 22 در 11 پست
سلامنوشته اصلی توسط kamran2007
این نظر شماست که ممکنه چنین اتفاقی بیوفته!
موفق و شاد باشید.
یاعلی![]()
Y.A.S (چهارشنبه 11 شهریور 88)
تشکرشده 2,961 در 521 پست
به جای اینکه، صرفا تاکید کنین که این نظره منه که چنین اتفاقی میافته، چون من بارها خودم تاکید کردم که این نظر شخصی منه،نوشته اصلی توسط Y.A.S
بهتر نبود چیز مفید تری مینوشتین،
مثلا نظر شخصی خودتونو؟![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)