به نظر من مشکل نه ازطرف شوهرته نه خانواده شوهرت شما خودت مشکل داری که اول با خانوادش درگیر شدی حالا هم با خودش
حالا هم گناه رو میندازی گردن خانوادش خدایی خیلی گناه دارن
من حس میکنم شما باید تو رفتارتون تجدید نظر کنید و اینو مطمئنم که شوهرتون از شما خیلی دلخوره این دلخوری هم ممکنه از رفتارهای خودتون به وجود اومده باشه که خودتون متوجه نشدین
همین که میگین با خانوادش رابطتون رو قطع کردن خودش کلی جای سوال داره هر کی جای شوهر شما بود همین برخورد و میکرد
بالاخره اونا هم خانوادش هستن به قول بچه ها زن گیر میاد ولی پدر و مادر گیر نمی یاد
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)