خوب دوستان به خوبی راهنمایی کردن بنده هم به انداره وسع محدودم یه حرفی داشتم
دوست عزیز فارغ از دید شما به مسئله دوست جنس مخالف بدونید اثرات این رابطه مطمئنا در زندگی آینده اتون تاثیر می زاره پس بهتره بازنگری کنید که ببینید می ارزه وقت باارزشتون رو در این رابطه بزارید و در آخر هیچ چیزی نصیبتون نشه مشکلات این رابطه رو با اجازه بیان می کنم:
اگه به زدواج ختم بشه شاید همیشه فکر کنید زود اقدام کردید و افسوس بخورید
اگه نشه اولا شما تا وقتی با این شخص دوستی دارید نمی تونید به فردی دیگری که شاید مناسب ازدواج باشه فکر کنید وفرصت های دیگه رو هم در کنار این فرصت از دست می دید دوما در فرض که فرد دیگری باشما نامزد شد تا کی می تونید وجود این رابطه رو ازش پنهان کنید درسته که در حد یه دوستی ساده بوده اما برای فرد مقابل این مسئله خیلی سنگینه
حالا مشکل شما: در مورد بی توجه ای حق دارید دلخور باشید اما حالا که گفتید به این حساب بزارید که اشتباه بوده و از روی بی میلی نیست و تذکر شما بیادش آورده بنده هم گاهی حس شما رو دارم که دوس ندارم خودم بگم نیازهام رو اما باید دوتامون قبول کنیم که آدم ها علم غیب ندارن و طرز فکر همه مثل ما نیست پس گاهی یه تذکر کوچولو بد نیست و فکر نکنید بی علاقه بوده و حالا به خاطر حرف شما انجام میده اگه اینجوری باشه رفته رفته به بهانه مختلف از زیر درمیره و مطمئن باشید یه نفر تا ابد نمی تونه فیلم بازی کنه
خوب در مورد مشکل دوم یعنی خساست وقتی شما می فرمایید شاغل هستند یعنی وضع بدی ندارن س شاید تربیت خانوادگی ایشون اینجوریه که عادت به خرج زیاد ندارن و این حل شدنیه تا حدودی مثلا به مناسبت خاصی بیرون رفتید پیسنهاد بدید این مناسبت رو با یه شام خوشمزه جشن بگیرید و یه جا رو انتخاب کنید که زیادم پرخرج نباشه باقیش درست میشه دوحال بیشتر نداره یا این بنده خدا بلد نیست پول خرج کنه چون عادت نداره پس با ایده های شما راه می افته یا جدا خسیسه که از ناراحتی و بدخلقی اش خواهید فهمید
در مورد مشکل سومتون یعنی رابطه جنسی پیش از عقد و تثبیت یه رابطه در چهارچوب خودش مطمئن باشید در هر صورت شما ضرر خواهید کرد چه از نظر مسائل ناگواری که ممکنه پیش بیاد و اتهام های خانواده چه از نظر عاطفی








علاقه مندی ها (Bookmarks)