هدف زندگی در این دنیای خاکی کماله ، یعنی رسیدن انسان ( متناسب با توان و امکانش )به حد اعلای قابلیتهای انسانیش ، از قوه به فعل است.
مسیر آن >>>> رشد
بسترش>>>> آرامش
وسیله اش>>>> هر آنچه در این دنیا با آن مواجه است و زندگیش را در بر می گیرد .
مقصد و غایت >>>> خـــــــــــدا
( که استمرار این حرکت حتی به بعد از مرگ و عالم برزخ هم می رسد ، یعنی ما در عالم برزخ هم همچنان در مسیریم و آنچه در دنیا انجام داده ایم حرکت یا ایستایی ما را در برزخ رقم می زند )
پس ازدواج هم یک موقعیت است که با بهره گیری درست از آن ، می توان مسیر رشد را باآرامش ، به سوی تکامل ، طی کرد.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)