با تشکر از شما دوستان عزیز.ممنونم.من همه ی تلاش خودم رو کردم....حالا چه جوری بهش بگم که ناراحت نشه؟؟؟؟
تشکرشده 18 در 8 پست
با تشکر از شما دوستان عزیز.ممنونم.من همه ی تلاش خودم رو کردم....حالا چه جوری بهش بگم که ناراحت نشه؟؟؟؟
تشکرشده 159 در 70 پست
دوست عزیزنوشته اصلی توسط niloofare abi
تلاش خود را در جهت بهبود کیفت روابط انجام دادید هیچ تاثیری نداشت ؟!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)