به نظرم مشکل خاله شما اونقدرها هم حاد نیست خوب هرکسی یه اخلاقی داره بهتره بجایی که فکر کنید شوهرخاله اتون مشکل داره ببینید چرا مایل نیست با خانواده شما رفت آمد کنه؟ آیا با خانواده خودشم همین طوریه؟ منظورم نه پدر و مادرشون بلکه افوام درجه دوم و سومشونه شاید کلا از مهمونی خوششون نمیاد بالاخره خاله شما با ایشون ازدواج کرده باید اخلاقش رو بپذیره واگه فقط با خانواده شما معاشرت ندارن پس یه برخورد هایی در گدشته بوده که ایشون رو دلخور کرده شاید بهترین راه اینه که بزرگ تر فامیل شما با ایشون خصوصی صحبت کنه تا ببینه از چی دلخور هستن








علاقه مندی ها (Bookmarks)