سلام ,
کامران عزیز ،سوالات پی در پی و توجه شما به این موارد نشان از اهمیت شما نسبت به زندگی آینده اتان است؛
اما ما باید طوری در این مسیر حرکت کنیم که از آن طرف بام پایین نیافتیم,
همه سوالات شما درست و بجا است؛اماافراط در این سوالات به عقیده بنده ریشه بدبینی را در شما گسترش میدهد,
در ضمن باید خدمت شما عرض کنم ؛ ما هیچگاه نمیتوانیم به تمامیت باطن یک فرد دست پیدا کنیم,
اما دوست من دوره شناخت ,آگاهی خود فرد؛مهارتها و آنچه که در پستهای قبلی به آن اشاره کرده ام ,بایدکی و کجا به کار گرفته شود؟
در کل میخواهم خلاصه وار خدمت شما عرض کنم,
کمیت و کیفیت رابطه های گذشته همسر آینده من برای من اهمیت دارد؛
اگر من خود را انسانی عاقل میدانم ,و اگر این را بدرستی درک نموده ام ؛مفهوم اعتماد را هم خوب میدانم؛و اگر به دختری که قرار است در آینده شریک زندگی من شود ؛اعتماد داشته باشم ,و او نیز نقش همسرداری را به درستی ایفا کند,عاشق زندگی مشترک باشد ؛ هیچ گاه ذهنم منحرف نمیشود و تعهد و علاقه هم نمی پیچد,








علاقه مندی ها (Bookmarks)