[align=justify]دوست خوبم
شما دچار یک نوع شیفتگی شدی. باید به خودت کمک کنی که از این حالت در بیای.
البته قبلش باید تصمیم بگیری که می خوای به وضعیت نرمال برگردی یا می خوای در این حالت دلسوزی برای خودت باقی بمونی.
این لینک ها رو با دقت مطالعه کن عزیزم:
http://www.hamdardi.net/thread-154.html
http://www.hamdardi.net/thread-7083.html
سعی کن به خودت کمک کنی تا به زودی زندگی برات روشن و زیبا بشه.[/align]
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)